AvtoDok
UA MarketХмельницька областьAvtoDokСтаттіДатчик тиску у розподільній магістралі (HPS)
Меню каталогу
Контакти
Ми в соціальних мережах

Датчик тиску у розподільній магістралі (HPS)

Датчики тиску палива систем Common Rail та MED Motronic вимірюють тиск у паливному акумуляторі високого тиску. Точне підтримання заданого тиску палива має велике значення для потужності двигуна, дотримання рівня емісії відпрацьованих газів та рівня шуму. Тиск регулюється відповідною системою, а можливі відхилення від заданих величин вирівнюються регулюючим клапаном. Традиційно датчик розташований на паливній рейці. Принцип його полягає в деформації металевої пружини. У мембрані знаходиться п'єзо-елемент, який змінює свій опір відповідно до деформації мембрани. Рівень тиску дорівнює рівню деформації мембрани. Рівень опору конвертується у вихідний сигнал блок управління. Ранні версії датчиків мали прокладку між носиком клапана та корпусом рампи, але останнім часом застосовується варіант, коли датчик стосується прямої рампи. При фіксації його різьблення деформується, тому, як правило, ці датчики не змінюються окремо від рампи. Ядро датчика утворює сталева мембрана, яку напилені тензорезистори, з'єднані за схемою вимірювального містка Уинстона. Діапазон вимірювання датчика залежить від товщини мембрани (мембрана великої товщини для більш високих тисків, тонка мембрана для менших тисків). Як тільки тиск, що вимірюється, через канал підведення палива під тиском діє на один бік мембрани, тензорезистори внаслідок прогину мембрани (наприклад, прогин може становити близько 20 мкм при 1500 бар) змінюють величину свого опору. Вихідна напруга 0...80 мВ, що виникла в схемі, підводиться через з'єднувальні провідники до підсилювача сигналу датчика, де напруга сигналу збільшується до 0...5 В і потім подається до блоку управління, який за допомогою закладеної в нього характеристики датчика розраховує величину тиску. Допустимі відхилення характеристик датчика тиску палива дуже малі. Точність виміру в області основних режимів роботи дизеля становить 2% від діапазону виміру. Датчики тиску палива застосовують у таких системах: система упорскування палива дизельного двигуна Common Rail з максимальним робочим тиском Pмах (номінальний тиск) 160 МПа (1600 бар); система безпосереднього впорскування палива бензинового двигуна MED-Motronic, де робочий тиск залежить від крутного моменту двигуна і частоти обертання колінчастого валу, становлячи 5...12 МПа (50...120 бар).

14 червня 2024
Створення сайту онлайн
Сайт створений на платформі UA MarketUA Market