AvtoDok
UA MarketХмельницька областьAvtoDokСтаттіДатчик масової витрати повітря
Меню каталогу
Контакти
Ми в соціальних мережах

Датчик масової витрати повітря

Потік повітря, необхідний нормальної роботи двигуна, розраховує термоанемометрический плівковий расходомер. Також його функцією є облік пульсацій та зворотних потоків, що виникають через відкриття та закриття впускних та випускних клапанів. Точність вимірювань не залежить від варіювання значень тиску та температури. Завдяки роботі термоанемомеричного плівкового витратоміра, регулюється співвідношення повітря і палива, необхідне двигунів внутрішнього згоряння з примусовим запалюванням. Для нормального згоряння палива у кількості 1 кг необхідна маса повітря 14,7 кг – стандартне стехіометричне співвідношення. Щоб блок управління двигуном створював правильне співвідношення палива та повітря, необхідний прилад, що показує інформацію про масу повітря, що всмоктується у двигун. Саме цю потребу в інформації задовольняє термоанемометричний плівковий витратомір. Чутливий елемент плівкового витратоміра повітря є кристал кремнію, на який нанесено кілька тонких платинових шарів - резисторів: нагрівального резистора, двох терморезисторів, резистора датчика температури повітря. Чутливий елемент розташований у спеціальному повітряному каналі, повітря якого надходить за рахунок розрядження. Висока швидкість потоку запобігає попаданню в канал великих частинок бруду та забруднення чутливого елемента. Конструкція повітряного каналу дозволяє визначати масу як прямого, і зворотного (відбитого від закритих клапанів) потоку повітря, що збільшує точність виміру. Нагрівальний резистор підтримує певну температуру чутливого елемента. За різницею температур на терморезисторах визначається маса повітря, що всмоктується, і напрямок повітряного потоку. Вихідним аналоговим сигналом витратоміра є напруга постійного струму. Замість аналогового сигналу окремі конструкції датчиків масової витрати повітря генерують цифровий сигнал, що є в системах управління кращим (не залежить від терміну експлуатації пристрою та характеристик електричного ланцюга) Бензинові двигуни використовують отриману інформацію від витратометра для розрахунку функцій, що залежать від навантаження, а це момент запалювання, час упорскування, кількість палива, що надходить шляхом упорскування, абсорбування активованим вугіллям. Для дизельних двигунів внутрішнього згоряння термоанемометричний плівковий витратомір служить для регулювання кількості відпрацьованих газів, що назад циркулюються, а також для контролю над часом упорскування.

14 червня 2024
Створення сайту онлайн
Сайт створений на платформі UA MarketUA Market