AvtoDok
UA MarketХмельницька областьAvtoDokСтаттіДатчик положення колінчастого валу
Меню каталогу
Контакти
Ми в соціальних мережах

Датчик положення колінчастого валу

Датчик положення (частоти обертання) колінчастого валу призначений для синхронізації управління системою упорскування та системою запалювання, тому інша назва датчика – датчик синхронізації. У деяких джерелах інформації датчик має назву - датчик початку відліку. Сигнали від датчика використовуються системою керування двигуном для встановлення: моменту упорскування палива; кількості палива, що впорскується; моменту запалення (бензинові двигуни); кута повороту розподільчого валу під час роботи системи зміни фаз газорозподілу; часу включення клапана адсорбера під час роботи системи уловлювання парів бензину. Найбільшого поширення набув датчик частоти обертання колінчастого валу індуктивного типу. У деяких системах керування двигуном встановлюється датчик синхронізації, побудований на ефект Холла. 1-кронштейн кріплення; 2-магнітний сердечник; 3-задає диск (диск синхронізації); 4-провід; 5-ущільнювач; 6-магніт; 7-корпус; 8-обмотка Індуктивний датчик є магнітним сердечником з розташованою навколо нього обмоткою. Принцип роботи датчика полягає у наведенні електрорушійної сили в обмотці при взаємодії магнітного поля датчика з металевим диском, що задає (диском синхронізації). Задає диск має по колу 58 зубів з перепусткою на два зуби, т.зв. диск типу 60-2. На окремих дизельних двигунах для прискорення визначення положення колінчастого валу і, відповідно, полегшення запуску встановлюється диск типу 60-2-2 (з двома пропусками через 180°). При обертанні колінчастого валу западини зубів диска, що задає, змінюють магнітний потік, внаслідок чого в обмотці датчика формується електричний імпульс. Датчик синхронізації дозволяє визначати два параметри: частоту обертання колінчастого валу; точне положення колінчастого валу. Число оборотів колінчастого валу визначається за кількістю зубів, що проходять через датчик за одиницю часу. Пропуск зубів служить як вихідна точка для визначення положення колінчастого валу. Він відповідає, як правило, знаходження поршня першого циліндра у верхній мертвій точці. Датчик частоти обертання колінчастого валу, побудований на ефекті Холла, взаємодіє з диском, що задає, дещо інший конструкції. Диск виконаний як металевих сегментів, розділених металевими вставками. Сегменти є постійними магнітами з північними і південними полюсами, що чергують. Як початок відліку використовується сегмент більшої ширини. Таким чином, вийшов диск типу 60-2. При несправності датчика частоти обертання колінчастого валу (відсутності сигналу) двигун зупиняється та повторно не запускається.

14 червня 2024
Створення сайту онлайн
Сайт створений на платформі UA MarketUA Market