AvtoDok
UA MarketХмельницька областьAvtoDokСтаттіДатчик положення педалі акселератора
Меню каталогу
Контакти
Ми в соціальних мережах

Датчик положення педалі акселератора

Одним із вхідних пристроїв системи управління двигуном є датчик положення педалі акселератора (звичайна назва – датчик положення педалі газу). Датчик оцінює положення педалі акселератора, виходячи з якого блок управління двигуном встановлює певне положення дросельної заслінки. Таким чином, реалізується потреба водія у потужності двигуна. Датчик положення педалі акселератора встановлюється у складі модуля об'єднаного електронної педалі газу. Конструктивно датчик є датчиком кутового переміщення. Для оцінки положення педалі акселератора використовуються контактні та безконтактні датчики переміщення. До контактних датчиків переміщення відноситься потенціометричний датчик. Він включає потенціометр із ковзними контактами, розташованими на валу педалі акселератора. Кожному положенню педалі відповідає певний опір потенціометра, що зумовлює величину вихідної напруги. Для надійності та зручності діагностики встановлюється два датчики положення педалі акселератора. З безконтактних датчиків переміщення для оцінки положення педалі акселератора використовують кутовий датчик Холла та індуктивний датчик. Застосування безконтактних датчиків підвищує точність вимірювань та забезпечує високу швидкодію. У кутовому датчику Холла на валу педалі газу розташований магніт постійний. При повороті магнітні лінії з різною інтенсивністю перетинають датчик Холла, фіксуючи поточне положення педалі акселератора. Крім вимірювання інтенсивності магнітного поля у ряді конструкцій датчиків Холла для оцінки переміщення використовується напрямок магнітного поля. Індуктивний датчик переміщення включає дві нерухомі котушки індуктивності та одну рухливу, пов'язану з педаллю газу. Взаємне переміщення котушок індуктивності призводить до зміни електромагнітного поля, яке розпізнається як переміщення педалі акселератора. У автомобілях з автоматичною коробкою передач датчик положення педалі акселератора виконує ще одну функцію - включає режим кік-даун (різке прискорення автомобіля за рахунок включення понижувальної передачі). У конструкціях модуля педалі газу ця функція реалізується по-різному: встановлення спеціального контактного датчика (кінцевого перемикача) у крайньому положенні педалі; оцінка інтенсивності зміни опору потенціометра; вплив на пружний елемент у модулі педалі. Конструкція датчика положення педалі акселератора постійно вдосконалюється. Одним із напрямів удосконалення є розширення функціональних можливостей датчика. Компанія Hella пропонує до встановлення на легкові автомобілі т.зв. активний датчик положення педалі акселератора. Крім звичайних функцій, активний датчик забезпечує зворотний зв'язок з водієм через педальний модуль. Зворотний зв'язок досягається за рахунок вібрації педалі, а також зміна зусилля при натисканні. Активний датчик положення педалі акселератора може використовуватися в різних умовах руху: індикація оптимального моменту перемикання механічної коробки (вібрація педалі при досягненні певних оборотів двигуна); обмеження максимальної швидкості руху (при досягненні певної швидкості та подальшому натисканні на педаль швидкість не збільшується); включення двигуна внутрішнього згоряння на додаток до електричного двигуна на гібридному автомобілі (різке натискання педалі при обгоні включає ДВЗ, відпускання педалі – вимикає).

Несправності, пов'язані з роботою датчика педалі акселератора. Несправності проводки та роз'єму на потенціометр. Несправність потенціометра педалі акселератора. Неправильне регулювання потенціометра на педалі, а також додаткові килимки або конструкції, що заважають вільному переміщенню педалі до крайніх положень. Наслідки Несправного датчика швидкості автомобіля: Зменшення потужності. Обмежене прискорення. обмеження частоти обертання коленвала.

14 червня 2024
Створення сайту онлайн
Сайт створений на платформі UA MarketUA Market