AvtoDok
Меню каталогу
Контакти
Ми в соціальних мережах

Датчик селектора АКПП

У разі зміни положення селектора вибору передач його нову позицію фіксує спеціальний датчик положення селектора. Отримані дані передаються на електронний блок управління (часто він окремий для АКПП, але має зв'язок з ЕБУ двигуна автомобіля), який запускає відповідні програми. Це приводить гідравлічну систему в дію згідно з вибраним режимом руху («P(N)», «D», «R» або «M»). В інструкціях до автомобілів цей датчик часто позначається як інгібітор. Як правило, датчик знаходиться на валу селектора коробки, яка, у свою чергу, розташовується під капотом автомобіля. Іноді для отримання інформації він з'єднаний із приводом золотникового клапана вибору режимів руху в гідроблоці. Датчик положення селектора АКПП можна назвати багатофункціональним, оскільки сигнал з нього також використовується для включення вогнів заднього ходу, а також для контролю роботи приводу стартера в режимах P і N. Існує безліч конструкцій датчиків, що визначають положення важеля селектора. В основі класичної схеми датчика використовується потенціометр, який змінює опір в залежності від положення важеля селектора. Конструктивно він являє собою набір резистивних пластин, якими переміщається рухомий елемент (повзунок), який пов'язаний з селектором. Залежно від положення повзунка змінюватиметься опір датчика, а отже, і вихідна напруга. Все це знаходиться у нерозбірному корпусі. У разі виникнення несправностей датчик положення селектора можна прочистити, відкривши шляхом висвердлювання заклепок. Однак настроїти інгібітор для повторної роботи досить складно, тому простіше просто замінити несправний датчик.

Несправності пов'язані із роботою датчика селектора АКПП.

Несправність самого датчика. Електророз'єми на датчику. Проведення між датчиком та ЕБУ. Неправильне встановлення та регулювання датчика.

14 червня 2024
Створення сайту онлайн
Сайт створений на платформі UA MarketUA Market