AvtoDok
UA MarketХмельницька областьAvtoDokСтаттіДатчик швидкості автомобіля (VSS)
Меню каталогу
Контакти
Ми в соціальних мережах

Датчик швидкості автомобіля (VSS)

Як правило, в автоматичній коробці передач встановлюються два датчики швидкості. Один фіксує частоту обертання вхідного (первинного) валу, другий вимірює частоту обертання вихідного валу (для передньопривідної коробки — це швидкість обертання шестерні диференціала). ЕБУ АКПП використовує показання першого датчика для визначення поточного навантаження на двигун та підбору оптимальної передачі. Дані з другого датчика застосовуються контролю роботи коробки передач: наскільки правильно було виконано команди блоку управління і було включено саме та передача, що була необхідна. Пристрій датчика Холла і форма його сигналу Конструктивно датчик швидкості є магнітним безконтактним датчиком, заснованим на ефекті Холла. Датчик складається із постійного магніту та інтегральної мікросхеми Холла, розташованих у герметичному корпусі. Він фіксує частоту обертання валів та генерує сигнали у формі імпульсів змінного струму. Для забезпечення роботи датчика на валу встановлюється так зване «імпульсне колесо», що має фіксоване число виступів, що чергуються, і западин (досить часто цю роль виконує звичайна шестерня). Принцип роботи датчика полягає в наступному: при проходженні зуба шестерні або виступу колеса через датчик змінюється магнітне поле, що створюється ним, і, згідно з ефектом Холла, виробляється електричний сигнал. Далі він перетворюється і прямує до блоку управління. Низький сигнал відповідає западині, а високий виступу. Основними несправностями такого датчика є розгерметизація корпусу та окислення контактів. Характерною особливістю є те, що цей датчик не можна «продзвонити» за допомогою мультиметра. Рідше як датчики швидкості можуть використовуватися індуктивні датчики частоти обертання. Принцип їх роботи полягає в наступному: при проходженні через магнітне поле датчика зуба шестерні коробки передач у котушці датчика виникає напруга, яка у формі сигналу передається блоку керування. Останній з урахуванням числа зубів шестерні розраховує поточну швидкість. Візуально індуктивний датчик зовні дуже схожий на датчик Холла, але має суттєві відмінності за формою сигналу (аналоговий) та умовами роботи – він не використовує опорну напругу, а виробляє її самостійно за рахунок властивостей магнітної індукції. Даний датчик можна "продзвонити".

14 червня 2024
Створення сайту онлайн
Сайт створений на платформі UA MarketUA Market