AvtoDok
UA MarketХмельницька областьAvtoDokСтаттіДатчик температури повітря, що впускається
Меню каталогу
Контакти
Ми в соціальних мережах

Датчик температури повітря, що впускається

Датчик температури повітря, що всмоктується двигуном – це пристрій, який контролює температуру повітря, що надходить у мотор. Керуюча система машини використовує отриману інформацію, щоб оцінити щільність повітря та збалансувати паливно-повітряну суміш. Це потрібно, тому що холодне повітря щільніше, ніж гаряче, отже, для підтримки повітряно-паливної маси при низьких температурах потрібно набагато більше палива. Головне завдання цього датчика – змінювати співвідношення палива та повітря, змінюючи часовий інтервал імпульсів форсунок. Датчик повітря, що всмоктується, є на всіх автомобілях: Нексія, BMW (БМВ), Audi, Chevrolet (Шевроле), Fiat (Фіат Альбеа), Ford (Форд), Honda (Хонда), Kia (Кіа), Mercedes (Мерседес), Mitsubishi ( Мітсубісі), Nissan (Нісан), Опель Астра та інших автомобілях. Датчик температури повітря БМВ

Принцип роботи В основному датчик температури знаходиться у впускному колекторі, щоб наконечник пристрою міг оцінювати температуру повітря, що надходить у двигун автомобіля. На двигунах, що використовують масові повітря датчики для контролю об'єму повітря (Volvo, Renault, ГАЗ, ВАЗ, Subaru, Volkswagen Transporter), що надходить у двигун, сигналізатор також оснащений вбудованим ідентифікатором тиску атмосферної маси, що всмоктується. Деякі двигуни можуть мати більше одного датчика температури повітря (два, якщо він має впускний спліт у колектора або окремі всмоктувальні колектори на V6 або V8 двигунах). Таке зустрічається у Фольксваген Гольф, Сітроен, Хендай Терракан, Опель Зафіра та Вектра, а також в автомобілі Мазда.

Датчик масової витрати повітря На датчик впливає напруга (як правило, 5 вольт), блок управління вимірювачем отримує зворотний сигнал. Сигнал повернення напруги змінюватиметься пропорційно до зміни температури повітря. Більшість датчиків із негативним температурним коефіцієнтом – це термістори з високим електричним опором. Даний показник зростає, коли термістор охолоджують і падає при нагріванні. Але при цьому деякі типи датчиків температури повітря, що всмоктується, працюють за зворотною схемою. На автомобілях до 1995 року випуску датчик температури повітря, що всмоктується двигуном, може служити холодним пуском для інжектора (на деяких моделях Opel - Опель, Пежо, Рено, Субару, Тойота) в прохолодну пору року. На більш застарілих моделях авто, сигнал цього датчика може використовуватися для зупинки відкриття клапана до прогріву двигуна. Де знаходиться датчик температури повітря, що всмоктується Датчики температури повітря також використовуються в системах автоматичного контролю клімату. Один або більше вимірювачів потрібні для контролю температури повітря всередині салону, а також температури зовні. Система клімат-контролю зазвичай має власний окремий датчик, розташований за межами моторного відсіку, тому рівень нагріву двигуна на нього не впливає. Зовнішній датчик зазвичай монтується за вітровим склом.

14 червня 2024
Створення сайту онлайн
Сайт створений на платформі UA MarketUA Market