AvtoDok
UA MarketХмельницька областьAvtoDokСтаттіДатчик температури відпрацьованих газів (EGTS)
Меню каталогу
Контакти
Ми в соціальних мережах

Датчик температури відпрацьованих газів (EGTS)

Датчик температури відпрацьованих газів (EGTS), що встановлюється перед окислювальним каталітичним нейтралізатором дизельного двигуна (DOC) та/або перед фільтром сажі дизельного двигуна (DPF), вимірює температуру відпрацьованих газів і передає виміряне значення у вигляді сигналу напруги в ЕБУ двигуна. Даний сигнал дозволяє контролювати умови роботи двигуна та забезпечувати ефективне зниження токсичності відпрацьованих газів. Захист від перегріву відпрацьованих газів Захист від перегріву відпрацьованих газів активується, коли температура відпрацьованих газів в окисному каталітичному нейтралізаторі перевищує 790 °C. Перегрів може бути обумовлений, наприклад, такими несправностями: нещільне закриття розпилювача однієї або декількох паливних форсунок, негерметичність в контурі моторного масла у впускного і випускного тракту (наприклад, внаслідок протікання у TC). При перевищенні запрограмованого граничного значення температури відпрацьованих газів активується аварійний режим захисту від перегріву газів, що відпрацювали, і модулем PCM виконуються наступні заходи: включення контрольної системи контролю викиду ОГ (MIL) і контрольної лампи системи управління двигуном, а також відправлення текстового повідомлення на щиток приладів, вимкнення системи EGR, зниження тиску палива, зниження крутного моменту, двигун починає працювати з ривками PCM самостійно вимикає двигун, якщо після певного часу це не зробить водій. Двигун може бути знову запущений після певного часу після вимкнення. Аварійний режим захисту від перегріву відпрацьованих газів деактивується після певного часу після вимкнення або після виконання сервісної функції захисту від перегріву відпрацьованих газів за допомогою IDS

14 червня 2024
Створення сайту онлайн
Сайт створений на платформі UA MarketUA Market