AvtoDok
UA MarketХмельницька областьAvtoDokСтаттіЕлектронний Блок Управління (ECU)
Меню каталогу
Контакти
Ми в соціальних мережах

Електронний Блок Управління (ECU)

Електронний блок керування двигуном керує більшістю агрегатів автомобіля, виключаючи кермо та підвіску. Програми ЕБУ включають предустановки (таблиці), за якими проводиться розрахунок оптимальних режимів роботи. Безліч датчиків, встановлених на автомобілі, зчитують інформацію про швидкість, рухи, обороти двигуна, включені механізми і агрегати. На основі таблиць ЕБУ змінює режим роботи запалювання, включає додаткові функції та регулює склад та кількість паливної суміші, що надходить у циліндри. Блок керування двигуном (Engine Control Unit, ECU) є основним конструктивним елементом системи керування двигуном. Він приймає інформацію від безлічі вхідних датчиків, обробляє її відповідно до певного алгоритму і формує керуючі на виконавчі пристрої різних систем двигуна. Застосування електронного регулювання дозволяє оптимізувати основні параметри роботи двигуна для різних режимів роботи: потужність, момент, що крутить, витрата палива, склад відпрацьованих газів та ін. Конструктивно електронний блок управління двигуном поєднує апаратне та програмне забезпечення. Апаратне забезпечення включає низку електронних компонентів, основним з яких є мікропроцесор. Аналогові сигнали (зазвичай, зміна напруги) низки датчиків перетворюються на цифрові сигнали, зрозумілі мікропроцесору, з допомогою аналого-цифрового перетворювача. У ряді випадків електронний блок управління повинен забезпечити аналогові керуючі дії, що реалізуються за допомогою цифро-аналогового перетворювача. Програмне забезпечення ECU об'єднує два обчислювальні модулі – функціональний та контрольний. Функціональний модуль отримує сигнали від датчиків, здійснює їх обробку і формує управляючі на виконавчі пристрої. Контролюючий модуль перевіряє вихідні сигнали і при необхідності здійснює їх коригування, аж до зупинки двигуна. Сучасні блоки керування двигуном є програмованими електронними пристроями, тобто. за потреби можуть бути перепрограмовані користувачем. Потреба у перепрограмуванні виникає при внесенні змін у конструкцію двигуна (тюнінг двигуна) – встановлення турбокомпресора, інтеркулера, обладнання для роботи на альтернативних видах палива, зміни у випускній системі. Електронний блок керування двигуном може виконувати такі функції: керування упорскуванням палива; регулювання положення дросельної заслінки, в. на неодруженому ходу; керування запаленням; регулювання складу газів, що відпрацювали; регулювання системи рециркуляції газів, що відпрацювали; керування фазами газорозподілу; регулювання температури охолоджувальної рідини. Блок управління двигуном обмінюється даними з іншими електронними системами автомобіля: антиблокувальною системою гальм, автоматичною коробкою передач, системою пасивної безпеки, клімат-контролю, протиугінною системою та ін. Обмін даними проводиться за допомогою CAN-шини (Controller Area Network), що поєднує окремі блоки управління загальну систему.

14 червня 2024
Створення сайту онлайн
Сайт створений на платформі UA MarketUA Market